Insta Worthy chevron_right
Watersportcamping Heeg

Doel: Het optimale gebruik van Instagram voor Watersportcamping. Opdrachtgever: Watersportcamping Heeg Titel: Insta Worthy Doel: Het optimale gebruik van Instagram voor Watersportcamping Heeg. Type opdracht: Onderzoek Afdeling: NHL Stenden, Leisure events Feedback opdrachtgever : - Referentienummer: 19.005 Een onderzoek naar de soorten foto’s het beste lijken te werken voor een bedrijf. Onder andere het verwerken van natuurlijk licht, natuur, symmetrie en/of het gebruik maken van herhaling van motieven lijkt het meest positief om te gebruiken op de Instagram pagina van een bedrijf. Daarnaast is ook het gebruik van relevante “hashtags” (#), bevorderlijk voor de vindbaarheid van de pagina.

Onderzoek omgeving & Duitse markt chevron_right
De 2 Gemeenten

Doel: Identificeren van de kansen in de toeristische sector voor de opdrachtgever. Opdrachtgever: De 2 Gemeenten Titel: Onderzoek omgeving & Duitse markt Doel: Identificeren van de kansen in de toeristische sector voor de opdrachtgever. Type opdracht: Onderzoek Afdeling: NHL Stenden, Toerisme Feedback opdrachtgever: - Referentienummer: 19.007 In dit onderzoek is een omgevingsanalyse gedaan naar het gebied rondom Jirnsum ter verduidelijking van de diverse factoren die in deze omgeving een belangrijke rol spelen voor de organisatie. Deze analyse wordt gebruikt om de mogelijkheden voor het bedrijf in kaart te brengen en de vindbaarheid van De 2 Gemeenten te vergroten. Er wordt onderzoek gedaan naar waar de toeristen vandaan komen en wat het bedrijf kan aanbieden of uitbreiden. Hiernaast geeft het onderzoek suggesties voor meer focus op de Duitse markt en hoe die te bereiken. Deze suggesties zijn het aanbieden van websites en andere online informatie in het Duits (of Engels), het vertalen van menukaarten in het Duits en een samenwerking met Duitse touroperators.

Gluren bij de lokale buren chevron_right
Lokaal Op Hatsum

Doel: Het verbeteren van de naamsbekendheid van Lokaal Op Hatsum en het verbinden van de lokale bewoners aan het bedrijf. Het verbeteren van de naamsbekendheid van Lokaal Op Hatsum. Opdrachtgever: Lokaal Op Hatsum Titel: Gluren bij de buren Doel: Het verbeteren van de naamsbekendheid van Lokaal Op Hatsum en het verbinden van de lokale bewoners aan het bedrijf Type opdracht: Onderzoek Afdeling: NHL Stenden, International Hotel Management Feedback opdrachtgever: - Referentienummer: 19.025 Een evenement is georganiseerd dat tot doelstelling had in de eigen omgeving te werken aan de naamsbekendheid en verbinding met de lokale gemeente. Op deze manier krijgt Lokaal Op Hatsum de kans om actief deel uit te maken van de gemeenschap. Verder zijn gespecificeerd: het budget, de locatie, duur van het evenement, een draaiboek van de dag, een lijst met benodigdheden, het marketing- en communicatieplan en de financiële verantwoording.