Bezetting wintermaanden Farmhouse chevron_right
Farmhouse

Doel: De bezetting en omzet verhogen in de wintermaanden.

Bedrijfsanalyse en doelgroep bepaling chevron_right
De Wartenster

Doel: Door middel van een bedrijfsanalyse en doelgroep bepaling kan een marketingstrategie worden opgezet.

Ontwerpen van een educatieve en duurzame speeltuin chevron_right
Camping 't Wiid

Doel: Het creëren een educatieve en duurzame speeltuin, die voor bezoekers van buitenaf en campingbezoekers toegankelijk is.

Onderzoek naar de gast tevredenheid tijdens COVID-19 chevron_right
Toerisme Collectief Friesland (TCF)

Doel: Het doel was om te onderzoeken welke van deze aangebrachte innovaties na de Covid-19-pandemie zouden blijven volgens de hoteleigenaren, om een beeld te schetsen van de toekomst van de hotelindustrie en de digitalisering daarin. Wil je meer informatie over het project “Het onderzoek naar gast tevredenheid tijdens COVID-19”? Klik dan op download: Download

Het ontwikkelen van arrangementen chevron_right
Park Vijversburg/De Groene Ster

Doel: Arrangementen en/of producten ontwikkelen om zowel marketingorganisaties, bezoekers en de provincie Fryslân aan te trekken. Wil je meer informatie over het project “Het ontwikkelen van arrangementen”? Klik dan op download: Download

Aantrekken van een nieuwe doelgroep chevron_right
De Koperen Tuin

Doel: Met welke producten/services kan de Koperen Tuin een nieuwe doelgroep aantrekken. Wil je meer informatie over het project “Aantrekken van een nieuwe doelgroep”? Klik dan op download: Download