Nieuwe doelgroep de Koperen Tuin

Opdrachtgever

De Koperen Tuin

Uitvoering

NHL Stenden, Toerisme

Doel

Er wordt gevraagd te kijken met welke producten of services het bedrijf een nieuwe doelgroep bijvoorbeeld meer jongere gasten of boottoeristen kan aantrekken.

Context

De Koperen Tuin ligt in het stadspark en jachthaven de Prinsentuin in Leeuwarden. De jachthaven als ook georganiseerde events in de Prinsentuin brengen bezoekers, maar er wordt gekeken naar het aantrekken van meer gasten. Naast het a la carte restaurant en zalen capaciteit beschikt het bedrijf over een groot terras wat druk bezocht wordt in de zomer. Er worden ook feesten georganiseerd voor jongeren.

Eindproduct

De projectteams hebben een logboek gemaakt en een presentatie gegeven op Business day waarbij de ondernemer ook aanwezig was.

Mocht u geïnteresseerd zijn in het eindproduct en meer informatie willen, kunt u contact opnemen.

Feedback opdrachtgever

Wat ging er goed? Ik kijk terug op een positieve samenwerking. De studenten waren erg leergierig, ze stelden veel vragen en waren enthousiast over de opdracht. Het idee om een festival te organiseren met verschillende organisaties is een mooie investering voor de Gemeente Leeuwarden.

Wat kon er beter? Wellicht was het een goed idee om bij het maken van het idee nog een keer contact te hebben zodat de studenten konden checken welke regels er gelden in het park.

Feedback student & begeleider

Het was een ontzettend leuke opdracht om aan te werken! De medewerkers bij de Koperen Tuin en de eigenaar waren actief betrokken gedurende de opdracht. Zo stonden zij open voor interviews, een bedrijfsbezoek en het opnemen van een filmpje. Het contact verliep gemakkelijk en studenten konden met een goede basis van informatie aan de opdracht werken. De mogelijkheid voor een bedrijfsbezoek gedurende de corona periode was van absolute waarde voor het uitvoeren van dit project!