Context
De Kerk oriënteert zich op een nieuwe identiteit, een nieuw aanbod. De kerk wil een moderne invulling geven aan het idee Stadsklooster om zo relevant te blijven in de toekomst.
Doel
Het ontwikkelen van een nieuwe merkstrategie.
Opdrachtgever
Uitvoering
De Kerk oriënteert zich op een nieuwe identiteit, een nieuw aanbod. De kerk wil een moderne invulling geven aan het idee Stadsklooster om zo relevant te blijven in de toekomst.
Het ontwikkelen van een nieuwe merkstrategie.
Merkstrategie met veel ingrediënten, zoals persona, moodboard en een zgn ‘brand star.
The project with teh curch as a client was a thrilling challenge which forced us to work purposeful and proactive from the beginning. It was an unusual business case which made a lot of fun and gave a new spiritual viewpoint on many things.
“Post materialism” as a key value of the brand is in my opinion something inspirational and encourages to think about the own materialistic preferences and goals. This minor and project will keep in remembrance.
Uiteindelijk een goed resultaat aan het einde van de opdracht. Betrokken docententeam. De studenten vonden het in het begin lastig om zich te verplaatsen in een ‘klant-leverancier’ verhouding, Luisterde bv niet naar de vraag vd klant en gingen hun eigen gang. Na een ‘moppermoment’ viel het kwartje, werd de samenwerking coöperatief en kwamen we tot een goed resultaat. Binnen de groep was er ook niet altijd een goede samenwerking. Ik zou TCF aanraden.