Markt- en aftersales analyse

Opdrachtgever

Watersportcamping Heeg

Uitvoering

NHL Stenden, Hotel Management School

Doel

Het gewenste resultaat van dit onderzoek is het vinden van nieuwe mogelijkheden m.b.t. Aftersales.

Context

In dit document wordt de Markt- en Aftersales analyse die is gemaakt voor WSC Heeg gespecificeerd en nader uitgelegd. De mehtoden die zijn gebruikt worden uitgelegd met de bijbehorende resultaten van het onderzoek.

Eindproduct

Het creëren van een adviesrapport om Aftersales methoden aan te vullen en/of verbeteren

“Mocht u geïnteresseerd zijn in het eindproduct en meer informatie willen, neem dan contact op”

Feedback opdrachtgever

“Tussen alle drukte door heb ik je geweldige filmpje bekeken. Het was natuurlijk vooral inhoud die zo geweldig is. Je had me in het begin al telefonisch gesproken en vertelde toen al over het nut van de greenkey. Dat gaan we oppakken zodra we hier weer wat tijd krijgen. De aftersale met als punt verjaardagen, gaan we niet op pakken. Mond op mond vinden we zelf ook erg belangrijk. We sturen daar al actief jaren op, dus elke authentieke wijze daarvoor proberen we aan te grijpen. Bedankt voor je onderzoek. We zijn blij met de aanbevelingen die je voor ons hebt en je wijze van presenteren (kort, kernachtig, vlot, prettige stem om naar de luisteren) was fijn. Het geheel was nog iets sterker geweest wanneer je jezelf staande, wat lopende had gefilmd. Dat maakt net een iets krachtigere indruk.”