Marcom plan

Opdrachtgever

Theeschenkerij ‘t Landschap

Uitvoering

NHL Stenden, Hotel Management School

Context

Theeschenkerij t’Landschap wil een glamping starten en heeft een Marcom plan nodig voor de internationale markt. Gerben Land de eigenaar weet veel van catering en hospitality maar de introductie van een Glamping op de internationale markt is nieuw voor hem.

Doel

Realiseren van een Marcom plan waardoor er meer inzichten worden verkregen hoe de markt met wat te benaderen/ communiceren.

Eindproduct

Marcom Plan

Feedback studenten & begeleider

Prima en open samenwerking. Leuk product om in de markt te zetten en zeer betrokken en actieve client. Er zijn een paar leuke ideeën uitgekomen en de client is zeer tevreden over het plan en de samenwerking.

 

Feedback opdrachtgever

Pro actieve samenwerking en openheid van zaken waardoor de studenten goed en snel hun onderzoek en plan konden realiseren. The case was ook interessant en uitdagend waardoor de studenten en met zichtbaar plezier aan hebben gewerkt. De eindpresentatie en discussie kon beter. Ik zou TCF aanraden bij andere ondernemers.