Kansen voor Gouden Plakje

Opdrachtgever

Gouden Plakje

Uitvoering

NHL Stenden, Toerisme

Doel

Het verhogen van de bezetting van de groeps accomodatie in de midweek door gezinnen met jonge kinderen aan te trekken.

Context

Recreatie Gouden Plakje biedt mooie, ruime en luxe accommodaties voor zowel kleine als grote groepen. Hierbij kan gedacht worden aan bungalows, chalets, en camping standplaatsen. Daarnaast biedt het recreatiebedrijf mogelijkheden aan zoals het huren van (elektrische) fietsen, elektrisiche sloepen of zeilboten. Van oudsher is het bedrijf een melkveehouderij.

Eindproduct

Het analyseren van de pijnpunten en behoeften van een bepaalde doelgroep.

“Mocht u geïnteresseerd zijn in het eindproduct en meer informatie willen, neem dan contact op”

Feedback opdrachtgever

Complimenten voor het werk. Het zag er keurig uit. Het zijn verfrissende ideeën. Vooral de enquete resultaten waren erg interessant. Interessant om te zien om te zien dat men tegenwoordig vaak gebruik maakt van social media om een vakantie te boeken. De natuurlijke speeltuin, daar kan ik wel wat mee! Probeer de ondernemer in het vervolg vaker op de hoogte te houden van de stand van zaken.

Feedback student & begeleider

De studenten in kwestie hebben een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Dit blijkt uit het feit dat ze strategisch na hebben gedacht over bepaalde keuzes. De studenten waren erg gemotiveerd, waardoor het project succesvol is afgerond.