Improvement proposal

Opdrachtgever

Noppus

Uitvoering

NHL Stenden, Hotel Management School

Context

Noppus is een bedrijf dat focust op het importeren en verkopen van alcohol-vrije dranken zoals bier, wijn en likeuren. Alle dranken bevatten een alcohol percentage lager dan 0,5%. Edwin Baarsma is de eigenaar en enige medewerker van het bedrijf. Hij zal eerst de enige medewerker blijven totdat het bedrijf genoeg gegroeid is.

Doel

Het doel van deze opdracht is om een marketing strategy te creeëren. Het doel van het marketing plan is om de naamsbekendheid te verbeteren, de doelgroep verbreden en het break even point behalen.

Eindproduct

Het eindproduct is een volledig social media stratetgie voor de maand september. Er is voorbeeld inhoud bescreven, een voorbeeld menu kaart, onderzoeksplan en zakelijke kansen

Feedback studenten & begeleider

De studenten vonden het leuk om aan dit project te werken. De eigenaar van het bedrijf was gemotiveerd en open om samen te werken. Het was daardoor mogelijk om vragen te stellen en veel informatie over het bedrijf te ontvangen. De design challenge was een groot voorbeeld van ondernemerschap.