Externe en interne samenwerkingsconcepten Beach Resort Makkum

Opdrachtgever

Beach Resort Makkum

Uitvoering

NHL Stenden, Hotel Management School

Doel

Het doel van dit project is om de verkoop van de huidige voorzieningen te vergroten en indien nodig een nieuwe trendy voorziening te vinden die bij het resort zou passen en ook een nieuw samenwerkingsidee met een lokale ondernemer te creëren. Daarnaast een effectieve marketingstrategie te vinden om deze services en producten te marketen.

Context

Om gasten van het resort een compleet aanbod te kunnen doen van services en producten is er 15 weken lang onderzoek gedaan naar interne & externe faciliteiten van en bij het resort.

Eindproduct

Een rapport met onder andere een nieuw concept omtrent een spa-wellness service, een idee voor lunchboxen, als ook een voorstel om een passende influencer voor de doelgroep te gebruiken voor de marketing.

Mocht u geïnteresseerd zijn in het eindproduct en meer informatie willen, kunt u contact opnemen.

Feedback opdrachtgever

Wat ging er goed?

– Het vertrouwen tussen de opdrachtgever en de studenten.

Wat kon er beter?

– Een diepere analyse aan het begin van het project zodat beide partijen op één lijn zitten.

Feedback student & begeleider

Studenten: BRM is een fijne opdrachtgever om mee samen te werken. Mevrouw de Haan is spontaan en staat erg open voor nieuwe ideeën, daarnaast is ze ook zeer ervaren in haar vakgebied zodat we daarvan kunnen leren. Ze stond altijd klaar om onze vragen te beantwoorden en ons te helpen waar ze kon.

Begeleider: De studenten hebben ondanks moeilijke omstandigheden een positief resultaat weten neer te zetten. Om te werken met een daadwerkelijke opdrachtgever vanuit het werkveld zagen studenten ook dat tijdsplanning realistisch moet zijn voor de opdrachtgever.