Onderzoek naar de gast tevredenheid tijdens COVID-19 chevron_right
Toerisme Collectief Friesland (TCF)

Doel: Het doel was om te onderzoeken welke van deze aangebrachte innovaties na de Covid-19-pandemie zouden blijven volgens de hoteleigenaren, om een beeld te schetsen van de toekomst van de hotelindustrie en de digitalisering daarin. Wil je meer informatie over het project “Het onderzoek naar gast tevredenheid tijdens COVID-19”? Klik dan op download: Download

Het ontwikkelen van arrangementen chevron_right
Park Vijversburg/De Groene Ster

Doel: Arrangementen en/of producten ontwikkelen om zowel marketingorganisaties, bezoekers en de provincie Fryslân aan te trekken. Wil je meer informatie over het project “Het ontwikkelen van arrangementen”? Klik dan op download: Download

Aantrekken van een nieuwe doelgroep chevron_right
De Koperen Tuin

Doel: Met welke producten/services kan de Koperen Tuin een nieuwe doelgroep aantrekken. Wil je meer informatie over het project “Aantrekken van een nieuwe doelgroep”? Klik dan op download: Download

Onderzoek naar de Beekdalen chevron_right
De Jongens van Outdoor

Doel: Product ontwikkeling voor de Beekdalen dat aansluit op de doelgroep van De Jongens van Outdoor. Wil je meer informatie over het project “Onderzoek naar de Beekdalen”? Klik dan op download: Download

Aantrekken van een nieuwe doelgroep chevron_right
Friesland om Maat

Doel: Het aantrekken van jongvolwassenen om ze zo meer van Friesland te laten ervaren. Wil je meer informatie over het project “Het aantrekken van een nieuwe doelgroep”? Klik dan op download: Download

Aantrekken van een nieuwe doelgroep chevron_right
Celblok H

Doel: Het vergoten van de naamsbekendheid van de ateliers in de H-vleugel onder de lokale inwoners. Wil je meer informatie over het project "Het aantrekken van een nieuwe doelgroep"? Klik dan op download: Download