Social media helpdesk

Social media helpdesk

In deze tijd kan het als ondernemer heel handig zijn om gasten of klanten op de hoogte te houden via social media. Om ondernemers hierbij te helpen, zijn studenten aan de slag gegaan met het opzetten van een social media helpdesk. Alle ondernemers die geïnformeerd wilden worden over het gebruik van Instagram, Facebook, Twitter en/of Microsoft Teams werden telefonisch ondersteund door de desbetreffende studenten. Van het aanmaken van social media accounts tot aan het geven van praktische tips: alle vragen van de ondernemers werden uitvoerig door de studenten behandeld.

“Facco is een fijn persoon, die met heel veel geduld mij een heel eind op weg heeft geholpen. Nogmaals dank. Het is fijn u achter de hand te hebben. De hele crisis is nu even een moment om de social media op te pakken, wellicht is er straks nog een knelpunt, waar de studenten ons mee kunnen helpen. Misschien heeft u ook ideeën.”

B&B Pension Perruque

“Irene is een zeer vriendelijke en geduldige helper geweest. Ze nam er de tijd voor en daardoor lukte alles heel snel. Met name de koppeling met Facebook bleek erg gemakkelijk. Irene wil ik heel erg bedanken. Mocht ik vragen hebben in de nabije toekomst, dan maak ik graag gebruik van het aanbod voor een vervolg.”

Noflik-Haule  

“Bedankt Facco voor je heldere uitleg.”

Het Brouwdok

” Zeer tevreden. Bedankt!”

Gouden Plakje

Wil jij ook geïnformeerd worden over het gebruik van Instagram, Facebook, Twitter en/of Microsoft Teams? Stuur ons dan een e-mail (TCF.Sneek@nhlstenden.com met jouw naam en telefoonnummer!

Samen staan we sterk!